Terapija, meditacija, joga. Užsiemimai.

Trenažas - praktika

 Trenažas - (“apšilimas”, apsipratimas su aplinka) – tai kompleksas pratimų, kurie atliekami kiekvieno užsiėmimo pradžioje. Trenažo trukmė yra iki 20 min., pratimų pobūdis - fiziniam kūnui, pojūčiams, vaizduotei lavinti. Tai labai svarbi užsiėmimo dalis, kurios metu kūnas, emocijos, protas, fantazija yra atpalaiduojami, kiek jums įmanoma tai padaryti, "užsukami" kūrybai. Žmonės yra skirtingai imlūs, atsiveriantys. Vieni greičiau "įšyla" per trenažą, jų energija prasiveržia greitai, kitiems reikia daugiau pratimų, kad išsijudinti.
  Pasimankštinti, atpalaiduoti ar keletą minučių pamasažuoti raumenis prieš šokant yra būtina, kad išvengti nemalonių pojūčių ar pasitempimų pasekmių.

 Pratimai – trenažas: atsipalaidavimui, dėmesio sukaupimui, kūno pratampymui, vaizduotei, pojūčiams, aplinkos ir kitų pajautimui bei įvertinimui. Pratimus nebūtinai lydi muzika. Tai gali būti garsas. Kai kurie jų atliekami būtent tyloje turi didesnį efektą.

Trenažo eigoje atsipalaiduojant raumenims, mažėja stresas.

Veiksmo motyvacija ir konkretumas stiprina pasitikėjimą savimi

Tiek atliekant pratimus, tiek etiudų bei šokio kūrimo metu reikėtų kiek įmanoma motyvuoti savo veiksmus, juos konkretizuoti. Tuomet mintis lengviau randa kelią per judesį. Ši vienovė jus perjungia vidinei saviraiškai ir aplinkos poveikis, pvz.: kitų buvimas, žvilgsniai, mintys, silpnėja. Jūs įprantate vis laisviau judėti, išsireikšti, nesibaimindami, kaip kiti jus vertins - auga pasitikėjimas savimi.
Motyvuojant veiksmą, tai, ką darote, nėra tik tuščia, banali forma, o prisipildo gyvo turinio, kuris kalba, kuriuo reiškiate santykį į aplinką ir save.
Kai nėra motyvacijos ir atsakymo į klausimą " kodėl aš tai darau?", tuomet jus gali trikdyti vidinė tuštuma ir galite užsinorėti nutraukti etiudą ar šokį, nes tuštuma vargina, yra neįdomi jums patiems, paviršutiniška. Jūs galite tai patys puikiai jausti savo praktikoje, todėl kas kart vis labiau norėsis pilnatviškos saviraiškos, kad gerai ir tvirtai jaustis.

Kad jaustis grakščiai judesyje

reikia tvarkyti savo stuburo laikyseną. Malonus pratimas - pasivaikščiojimas su knyga ant galvos puikiai tinka tiek stuburo tiesumui, tiek gracingumui, tiek normaliam kvėpavimui palaikyti.

arba "pasivaikščiojimas lynu", kai vaizduotės pagalba sukuriamas aukščio ir erdvės pojūtis. Per "lyną" paprastai einama, ištiesus rankas į šalis arba sunėrus pirštus už galvos.

Lena

Kopijuoti straipsnius be autoriaus leidimo griežtai draudžiama.