Terapija, meditacija, joga. Užsiemimai.

Pilvo šokis ir jo įtaka moters savijautai

Pilvo šokis – tai judesių visuma, kurių poveikis teigiamai veikia bei atsispindi ne tik organizmo išorėje, bet ir jo vidinėje būsenoje. Stebint atliekančiojo šokių judesius, galima kai ką nupasakoti apie jo vidinius barjerus. Pavyzdžiui, jei šokant apatinė kūno dalis yra sukaustyta, tai gali kalbėti apie skurdų ir ribotą intymų gyvenimą. O kai krūtinės dalies judesiai beveik nepastebimi, tai gali liudyti apie nepakankamą atvirumą, bendraujant su aplinkiniais ir pasauliu.

Pilvo šokio judesių įvairovė teikia galimybę stiprinti visus kūno raumenis. Praktiškai visi jie veikia pilvo raumenis, kuris tampa stangrus ir tuo pat metu lankstus. Pečių, klubų kratymo judesiai, derinami su kvėpavimu, masažuoja širdies sritį, gerina vidinių organų kraujo apytaką. Praktiškai visi judesiai treniruoja nugaros raumenis. Ir formuojasi tiesi stovėsena. To pasiekiama, kai klubai neišstumiami per daug į priekį. Atliekant daug ir įvairių sukamų judesių, kaskart išjudinami ir masažuojami praktiškai viso kūno sąnariai.

Šokio judesiai yra specifiški, nes juos atliekant, daromas vidinių organų masažas. Praktikuojant judesius (šokį), sumažėja mėnesinių, gimdymo skausmai. Pilvo šokio technika suteikia galimybę išjudinti tas raumenų grupes, kurios labai retai yra judinamos kasdienėje eigoje, taip pat ir sporte. Pirmiausia tai – vidiniai dubens raumenys. Šokis taip pat suteikia galimybę atsikratyti nereikalingų kalorijų, formuoti pasitempiančias ir patrauklias kūno formas. Tai būdas tobulinti save, atsikratyti vidinių barjerų.

Lena